31 Ekim 2013 Perşembe

Dostluk(!)

İlk damlayı uzun süre bekledim. O geldikten sonra gerisi kolay dedim. Ağlamak sinirimi azaltır dedim.

Olmadı.

Birkaç satır karalayayım kendime gelirim dedim. Olmadı. Kağıt bana baktı ben kağıda.

Müzik dinlemek istedim. Canımı yaktı. Dost diyor şarkı. D-O-S-T! Ben artık dostluk nedir anlayamıyorum.

İki gün önce dost olduğu insana basıl kötülük yapabilir ki bir insan(!) Eğer dostluk varsa aranızda ne geçmiş olursa olsun bir zamanlar - çok eskiden değil iki gün önce- dostum deyip omuzunda ağladığın bir insana iki gün sonra nasıl kötülük yapabilir bir insan(!) Daha iki gün olmadı gülüşüp, çok güldük çok ağlamayalım diyeli.

1- Vaktini neden bunlarla harcıyorsun?
2- Arkadaşlarını neden harcıyorsun?
3- Dostluk, senin kalbine sığmıyor mu? Ya da bir kalbin yok mu?

En basitinden ufaklık, dostuna nasıl aşık olabildin?

Sen insan mısın? duygusalım ben tavırlarıyla ortalıkta dolanan mini bir şeytandan farkın yok. Kötülüklerini maskeleyebiliyorsun ama için kaynıyor.

Ne olur benden uzak DUR!

Hiç yorum yok: