16 Ağustos 2013 Cuma

Ruhuma Sesleniş

       Ruhumu özgür bırakmak isterdim. Adımdan, bedenimden ayrı bir şekilde düşünme gücümü alıp gitmesini isterdim. Beni de ağaçların çok olduğu mevsimin ilk bahar olduğu sessizliğinde boğulmak istenilecek bir yerde bırakmasını isterdim. Ondan istediğim bir şey yoktu kendi istediğini yani aslında benim istediğimi yapacaktı. Sadece bir gün bunu yapsa yeterdi. Çünkü o zaman kendimi daha özgür hissedecekti.
      Özgür ruhlu ne demek. Ruhu gezintiye çıkarabilir mi Özgür Ruhlu olanlar?

Ruhum benden ayrıldığında yapmasını istediklerim;
  • Her köşe başından dön asla dümdüz gitme.
  • Etrafıma sadece bakma, çevremde olan biteni gör, merak et.
  • Ne olursa olsun yoluma devam et. Karamsarlığa kapılma.
  • Kim ne derse desin kendi istediğimi yap.
  • Burnumun dikime gitme öğütleri dinle uymak ya da uymamak bana kalmış.
  • Dağınık birisini görürsen onun toparlanmasına yardım et.
  • Kendini boşluktan hissedenlerin boşluğunu doldurmak için elimden geleni yap.
  • Keşke de!
  • Geçmişime takılı kalma. Şimdiye bak. Geleceğin hayalini kur.
  • Elimde olmayan şeyler için üzülme.
  • Ağla!
  • Korkularımın üzerine git.
  • Sorunlarımdan kaçma.


Şimdilik bu kadar sanırım benim ruhum özgür değil. Ama fazla da sınırlandırılmış sayılma. İstediğini yap maddesi de var. Yazarken bunu dinledim. 

5 yorum:

Uzun Hikaye dedi ki...

Birinin ilk izleyicisi olma keyfi bana da nasip oldu:)Blogun umarım sana boool boool mutluluk getirir^^

Mia Wallace dedi ki...

öncelikle hoş geldiiin arrivaa!! :)

ruhumuzu dinlendirmek önemli, özgür olabilmek ya da. ama kolay mı? bence zor :)

Adsız dedi ki...

@Uzun Hikaye: ahahahh :) seni unutmayacağım çekirge :D Umarım dediğin gibi olur.

@Mia'm: Ahh miaam seniçok seviyorum iyi ki bloguma geldin. Resmen seni bekliyordum.
Özgür olabilmek çok zor!

sena erdoğan dedi ki...

hayirli olsun yeni bilogun.

Alesta Piya dedi ki...

Mr.briggtside: sağoool :) hoşgeldin