14 Ağustos 2013 Çarşamba

Merhabaa


    Gelecekteki okuyucularıma sesleniyorum bu yazı tamamen kendimi tanıtma amaçlıdır. Şu sıralar boş gezene kalfalık yapıyorum. Üniversiteye başlayacağım. İngiliz Dili ve Edebiyatı kazandım ki aslında İngilizce öğretmeni olmak istiyorum. Puanım çok iyi yerleri tutmasa da öğretmenliğe gidebiliyordum ancak biraz aşk salaklığından, sevgilime yakın olabilmek için bu bölümü yazdım. Şu an o da bende böyle yaptığımız için pişmanız ama belki de hayırlısı buymuş.

        Bazen deli dolu, bazen tutarsız, çoğu zaman kendinde olmayan biriyim. En sinir olduğum özelliğim çabuk güvenmem. Başıma şimdiye kadar dert açmasa da ne olacağı belli olmaz. En çok nefret ettiğim şey arkamdan konuşulması. Dobra biriyim bi insanın yüzüne söyleyemeyeceğim şeyi arkasından da konuşmamaya çalışırım. Aslında yeni bi bilogır sayılmam. Önceden de bilogum vardı. Kapatmak durumunda kaldım. Umarım bu bloga da aynı şeyler olmaz. 

     İnsanları anlamaya çalışmadan yargılayan insanları hiç sevmem. Onla benden ve blogumdan uzak dursunlar. Zekirdek yani Matrax dinlemeye bayılırım. Zeki Kayahan Coşkun candır. Umarım bir gün gösterisine gidebilirim. En çok tanışmak istediğim insanlardan birisidir kendisi. 

Neyse başlagıç için bu yeterli bence. Bu  da  şarkımız olsun. 

Hiç yorum yok: