24 Eylül 2013 Salı

Günce 1

Bugün okulumdaki ilk günümdü. Hazırlığı geçmiş bir birinci sınıf öğrencisiyim ve Label diplomam var çok mutluyum. Okulumda bir sürü hayvan var bugün onlara yemek taşırken dersi kaçırdım ilk gün diye pek sallamadım sanırım ama bütün gün onu yap bunu yap şuraya git buraya gel o kadar yorulmuşum ki uyuklayarak yemek  yedim ve hemen yattım ama yorgunluktan bir saat uyuyamadım. Şu an gözlerim fal taşı gibi iki film izledim. Temple Grandin  mükemmel bir film. Otistik bir kadının yaşam hikayesini anlatıyor. Filmi izlerken bir ara Pıtpıt'ım büyülenmiş gibi bakıyosun falan dedi. Kadına hayran kaldım. Doğrusu tanışabilmeyi çok isterdim. Pıtpıt'ım da hayvan aşığı kedicikleri varmış evinde. Bu saatte bu kadar yazabiliyorum.

P.S: Bugün kadın beni minnacık görünce önce ikinci öğretim misin dedi sonra listede son sıralara baktı tabi orada bulamayınca numaramın son hanesini sordu sıfır bir dediğimde yüz  ifadesinden şaşkınlık akıyordu resmen :D

Hiç yorum yok: